Sosyal Medya

yazı gelecek

Google+ ve Ürün Pinleme

Google+
Ağınızdaki kişilere yeni ürünleri önerebilir, reklam ve tanıtım yapabilirsiniz.
Neden Google+  kullanmalıyız yazımızı buradan ulaşabilirsiniz.





Ürün Pinleme
Ürünlerinize dikkat çekin, online trendleri takip eden kişilere ilham verin.
Pinterest kullanımı ile ilgili bilgileri buradan ulaşabilirsiniz.

 

Sosyal CRM

Sosyal medya stratejisi, kanal ve operasyon yönetimi. İçerik üretimi, komünite yönetimi ve sosyal medya üzerinde müşteri ilişkileri yönetim biçimidir.

Sosyal CRM öncelikle, bir çok araç ve teknoloji ile desteklenen bir strateji. Bu stratejinin temelini ürün ile müşteri arasındaki ilişki ve etkileşimin izlenmesi oluşturur. Sosyal CRM etkili bir müşteri ilişkileri ve veri yönetimi için geleneksel CRM’in arkasından gelen bir sistem ve süreci ifade ediyor.


Sosyal CRM’in anlamı farklı kurumlar için değişik anlamlara gelebilir. Önemli olan nokta, iş konusunda çözmeye çalıştığınız konuyu anlayabilmek ve sonrasında sorunu çözmek. Sosyal CRM; içerde ve dışarda, sosyal ve işbirlikçi bir iş düzeni geliştirmek için kullanabileceğiniz bir bileşendir.

 

Online İhbar Yönetimi

Sosyal medya takibi, analizi ve kriz yönetimi. Düzenli raporlama ve gerçek zamanlı etkileşim sağlayarak kullanıcı içeriği ve online içeriğin derlenmesi.

İnternette markanız hakkında olumlu bir yorum yapıldığında, bu pozitif içeriği öne çıkartabilir ve online itibarınıza katkı sağlayabilirsiniz. Olumsuz bir yorum yapıldığında ise doğru yönetim teknikleri ile online itibarınızı koruyabilirsiniz.

 
 

Hayatınızın Fırsatını Kaçırmayın!

Gelişmiş E-ticaret Paketinde
1000 2000 1500 2250 3500 5000
Ödeme Seçenekleri

İhtiyacınız olan herşey akıllı e-ticaret paketinizde. 15 Gün ücretsiz kullanım için aşağıdaki kısa formu doldurun.


Kampanyalarınızdan SMS ile haberdar olmak istiyorum.
Kampanyalarınızdan E-posta ile haberdar olmak istiyorum.